Kyssen

Kan inte skriva ikväll. Har bestämt mig för att ha lite nattbio för mig själv i salongen; koka té och krypa ner under en filt. Jag sov bort även denna dag. Det var ingen högoddsare att det skulle bli på det viset precis. Kom hem i gryningen med Travis i släptåg och började titta på en värdelös rulle och kände hur ögonlocken ville falla ihop. Gick och la mig 09:30 och vaknade strax innan 20:00.

Med sömn i ögonen tryckte jag igång datorn och hann knappt logga in på msn förrän Mainomai var där och ville prata med mig. Vi pratade ungefär en timme medan jag åt en sen frukost och drack ett par koppar kaffe. Jag bad henne skicka lite foton som jag ville ha, hon vägrade. Istället skickade hon ett fotografi från sitt bröllop. Ett kort där hon iklädd en vit klänning kysser sin man vid havet. Med sitt mörka hår och de kastanjefärgade ögonen måste hon ha varit helt underbar att beskåda i den klänningen. 
 
Jag hade gett allt jag äger för att få stå där istället för honom.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0