Mobilen hos Travis

Glömde mobilen hos Travis häromnatten. Vilket suger eftersom jag inte vet om jag ska jobba ikväll eller inte. Travis har jobbat natt och lär inte vakna förrän jag skulle börjat jobba. Inte bra Inte bra Inte bra.

Hursomhelst är man i vart fall uppe på benen. Stående. Har tagit mig ut i tvättstugan med en korg full med smuts som nu blir ren. Har även städat mitt rum så det luktar citron överallt samtidigt som jag lyssnat på Morrissey för första gången på minst två år, liksom nästan glömt att han fanns. Älskar låtar som: The first of the gang to die, irish blood english heart, I´m ok by myself och hairdresser on fire.

"Henrik Berggren har sagt att Morrissey är något av det bästa som hänt världen." wikipedia

Nu ska jag dra på mig joggingbyxorna och ta hamnpromenaden fram och tillbaka och kröna detta med lite magträning. Det är planen för denna grå eftermiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0