Tredj säsongen slut :(

jaha, där såg man det sista avsnittet av säsong tre av superserien: Dexter. Fan! Kunde det inte varit  tio avsnitt till...

Jag behöver få hit Jen så hon kan ge mig "en röst i natten", så jag kan se den från början. Kollat konto inga pengar idag heller. Stenbroke, äter snart de gula tapeterna och sköljer ner med sprit eller té, det är alternativen. Dessvärre ligger det en hög med räkningar här så pengarna lär bara komma in och vända på kontot. Hoppas det  blir jobb hela lönehelgen så jag får 2000 x-a den här månaden.

sova nu...

Kommentarer
Postat av: Jen

Har inget att skriva egentligen. Undrar bara hur du mår. Ensam. Saknar dig.

2009-02-27 @ 03:41:18
URL: http://toppmurkla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0