Natt

Smygröker, stjäl sprit av Mr Playboy och lyssnar på musik med Manomai (däremellan har jag börjat på en skräckis, antar det får bli pseudonym på den) och försöker förstå någonting som inte går att förstå; men jag vet att jag sakta sakta sakta kommer närmare någon slags förståelse.

Vi kanske ska mötas. Jag måste citera henne: "preliminärt möts vi där vid raukarna i ett ljummet regn i sommar..."

Jag når fram till henne ibland. Ibland Igen Igen Ibland. http://se.youtube.com/watch?v=WRDJ9caat3g, 4:08 in i medleyt, spelade jag för henne, och vi pratade som vi gjorde förr (en illusion, jag vet.)

För min själ har ändå gått ifrån dig älskling...
 
"Jag längtar inte längre efter att ha dig här.Jag önskar att jag aldrig hade träffat dig där. När jag tyngs ner av en börda, pressas av en sorg, som viskar i mitt öra att jag varken kan eller vill; älska igen att min kärlek inte räcker till... Att jag är död för livet, att det är över och förbi. När jag inte hittar något som jag finner någon glädje i; då saknar jag dig - Saknar dig  - Jag längtar inte längre efter att ha dig här. 

Jag önskar att jag aldrig hade träffat dig där...

Kommentarer
Postat av: MM

Upp och hoppa nu latmask. Bloggblogg

2009-02-02 @ 15:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0