Se dig om...

sjunger mr w melankoliskt.

alskar den laten. *vad blir ratt och vad blir fel, och nar slapperman en drom....*

Borjar jobb om 30 min, far skriva av mig snabbt. Kvickt som en vessla smiter in i varmen. Har pratat med Mr Travis en stund, sen blockade jag igen. Hans far hade skyllt hans alkoholism over me. Han skjuter sig sjalv lite i foten nar han berattar det for mig. Jag har i stort sett jobbat alla helger efter jul fredag lordag. Visst, en sak har jag gjort fel och det ar att jag ibland varit svag och tillatit honom att dricka i mitt sallskap. Det kommer inte handa igen. Men ffs grabben e ju vuxen, i vart fall till aldern. Hursomhelst, det irriterar mig att han inte fattar att jag bryter med honom for min egen skull. Jag vill inte ha negativa relationer, fan jag vill inte ens vara polare med en alkis. Thats not good for me.

Han var alkis nar jag motte honom. Jag levde bra, pluggade 1a aret, hade 75k i madrassen. Tankte bli rik och bra. Men men ibland tar livet kringelkrokar och en massa missoden kom som en storm. Och i stormens oga ar det svart att rora sig sjalvmant, man flyger och far. Nu tanker jag inte ga i samma falla. Kan han fatta att jag bryter med honom for att jag vill leva enkelt och bara lata bra saker handa.

Jag hoppas det. Men jag har borjat tvivla pa hans satt att tanka. Undrar hur mycket skit han snackar om mig till sina foraldrar for att radda sitt eget skinn. Well well, thats life. Och just nar man sitter och tycker livet ser ut att bli ensamt skickar min tjejkompis Klara ett sms. Underbart, vill fika med henne, hora henne prata om livet.

Jobb Jobb nu. Nice lite mer dricks som man kan beta av skulder med. Nar allt ar klart ska jag ut och resa, funderar pa irland. Eller kanske skottland, edingburgh .... vackert vackert.

Jag ar hungrig! Har atit sallad till frukost och broccoli bara broccoli mycket broccoli efter en joggingtur med Mr playboys sch'fer Nicki. Hon blev tr;tt. jag blev matt. 

Ps. Travis har nog sitt hopp i bowlingen, vilken talang. Trist att han skamde ut sig med 5 ol och 2 jager medans jag lirade 5 serier.... 

Fick leda honom i riktning mot hans kallare. Pinsamt pinsamt. Sakert mitt fel pa nagot satt. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0