Fired

Travis, min gamle friend fick sparken idag. Han har bozzat sen i monday. Jag har sagt till honom ett par ggr att jag inte flyttade ner hit till denna underskona stad to enjoy Mr Travis as he lived in Calmare, as he was in calmare...

Han verkar inte fatta varken att han has been fired or that I AM FEED UP of him. Det suger pengar och energi att vara polare med en alkis och jag har ledsnat totalt on it.  

Jag har raderat mobilnumret och sagt till honom att vi ses on bowlingen on wednesdays eller en tennismatch sometimes. Har decided att inte svara mer when han ringer. Well Well. Work inatt, femte helgen i rad. Gott. Ska leva nyttigt och sunt de narmaste veckorna och bara mysa av att tappa vikt och se pengarna ramla in. 

Ska satsa pa att umgas med lite nya bekantskaper i varsolen.  

Sorry on my english keyboard....

Over and out,,,,,,, at work

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0